Žádost o poskytnutí dovolené po skončení mateřské dovolené

04.05.2009 09:32

Zaměstnavatel:

Adresa:

k rukám ________________

 

 

Žádost o poskytnutí dovolené po skončení mateřské dovolené

 

Pracovala jsem u Vás jako _______ od ____________ . V současné době jsem na mateřské dovolené, která mi končí dne ________. Můj celoroční nárok na dovolenou v letošním roce činí 4 kalendářní týdny, v loňském roce jsem vyčerpala celou dovolenou ještě před nástupem na mateřskou dovolenou.

V souladu se zákoníkem práce žádám tímto o poskytnutí 4 týdnů dovolené v návaznosti na skončení mé mateřské dovolené, tedy v době od ______ do _____

Zároveň tímto žádám o poskytnutí rodičovské dovolené v termínu od _____ do______.

S pozdravem

 

V_________ dne________

 

                                                                                              Jméno a příjmení

                                                                                              popř. adresa

 

Vyhledávání

Najdete nás na stránkách
www.maminkymaminkam.cz





 

 

 

 

 




-----------------


------------------
Podpořte naše stránky - Děkujeme

 
-------------------