Upozornenie zamestnanca, ze nemá vytvorené riadne pracovné podmienky

17.06.2009 12:07

UPOZORNENIE ZAMESTNANCA, ŽE NEMÁ VYTVORENÉ RIADNE PRACOVNÉ PODMIENKY (§ 183 ZP)

 


Meno, priezvisko a adresa zamestnanca

……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Názov a adresa zamestnávateľa   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

V . . . . . . . . . . .  . . . . . . dňa  . . . . . . . .

 

 

Dňa …………………………. som uzatvoril dohodu o hmotnej zodpovednosti. V dohode sa zamestnávateľ zaviazal vytvoriť mi také pracovné podmienky, aby som mohol svoju prácu riadne vykonávať a starať sa zodpovedne o zverené hodnoty.

 

Dňa som zistil, že ……………………… (konkretizovať nedostatky).

 

Nedostatky v pracovných podmienkach mi bránia v riadnej starostlivosti o zverené hodnoty.

 

Žiadam Vás, aby ste uvedené nedostatky odstránili do …………………………………………………….

 

V prípade, že nedôjde k odstráneniu nedostatkov v pracovných podmienkach do jedného mesiaca od doručenia môjho upozornenia, som oprávnený odstúpiť od dohody o hmotnej zodpovednosti.

 

 

………………………..
      Podpis zamestnanca


 

 

 

Vyhledávání

Najdete nás na stránkách
www.maminkymaminkam.cz





 

 

 

 

 




-----------------


------------------
Podpořte naše stránky - Děkujeme

 
-------------------