Okamžité zrušení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

04.05.2009 07:53

Zaměstnavatel:

Adresa:

k rukám ________________

 

 

Okamžité zrušení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Pracuji u Vás na základě pracovní smlouvy ze dne ______ jako____ na pracovišti v____ ode dne nástupu do práce _____

Dne _____ jsem Vám doručil lékařský posudek (rozhodnutí lékaře závodní péče, posudkového lékaře) č.j.____ ze dne _____, v němž je uvedeno, že nesmím konat práci jako ______ bez vážného ohrožení zdraví.

Protože mi nebyla zaměstnavatelem nabídnuta změna pracovní smlouvy a nebyl jsem převeden na jinou práci do 15 dnů ode dne předložení tohoto posudku, rozhodl jsem se podle zákoníku práce okamžitě zrušit pracovní poměr.

Můj pracovní poměr končí dnem doručení tohoto dopisu.

 

V_________ dne________

 

                                                                                              Jméno a příjmení

                                                                                              popř. adresa

Vyhledávání

Najdete nás na stránkách
www.maminkymaminkam.cz





 

 

 

 

 




-----------------


------------------
Podpořte naše stránky - Děkujeme

 
-------------------