O Sněhurce

31.03.2009 20:31

Přišli domů trpaslíci,

Dívají se po světnici.

Kdo mi ustlal postýlku,

Kdo mi vypral košilku,

Kdo mi umyl misku, lžičku,

Kdo navařil polívčičku,

Kdo nám tady uklidil

Ani smítko nevidím.

 

Já Sněhurka, já to byla

Já jsem v lese zabloudila.

 

Máme doma pomocnici,

Uklidila ve světnici,

Tralala tralala

Uvařila, vyprala.

 

Sněhurečko, moc a moc

Děkujem Ti za pomoc.

Líbí se nám v chaloupce.

Teď už víme, co to chce.

 Potom zívli, jenom krátce,

A už spali, ach tak sladce.

 

Vidí, že jste hajdaláci,

Naučím Vás tuhle práci.

Tak se stele postýlka,

Tak se pere košilka

Tak se vaří, tak se smaží,

Tak se správně hospodaří

Tas se jí a nedrobí

Tak se myje nádobí

Tak se mete koštětem

Ať to nikdo nesplete

Vyhledávání

Najdete nás na stránkách
www.maminkymaminkam.cz





 

 

 

 

 




-----------------


------------------
Podpořte naše stránky - Děkujeme

 
-------------------