Hádanky od Jitky Novohradské IV "P"

03.04.2009 19:11

Dá mi vodu - žádné křiky.

Nekokrhá kikiriký! (Kohoutek na vodu)

 

Trochu vody do dlaní -

v rukou se mi prohání!

V malém okamžení

voňavě se zpění (Mýdlo)

 

Jsem sám doma, ohlédnu se -

nikdo jiný u toho.

Najednou mám kamaráda.

Jsme dva místo jednoho! (Odraz v zrcadle)

 

Fouká vítr, straší mráz,

ze zásuvky tahám vás.

Když vás v létě pletla máma,

slunce chytla pod rukama. (Rukavice)

 

 

Neznají svět za předsíní,

bláto, mrazy, ani jíní...

Pohodlné, netlačí -

doma jsem v nich nejradši! (Bačkory)

 

Čtyři stěny, pátý strop.

Sundáš ho - a bota: Hop! (Krabice od bot)

 

Proč boty nemluví? (Protože mají zašněrovaný jazyk.)

 

Oblékám ho rád,

když jdu večer spát...

Jedno slovo pro dva kusy -

ať to někdo bez nich zkusí! (Pyžamo)

 

Máme kouli,

padne na zem,

nemá bouli...

Vysoko si skočí,

hlava se jí točí. (Míč)

 

Má to vlasy vlasaté.

Má to zuby zubaté.

Má to oči okaté.

Křičí to.

Nejí to.

Bojím se, že umře z hladu!

Nechce ani čokoládu. (Panenka)

 

Schoval drápky jako kočka...

Že by s nimi nešlo hnout?

Já je umím vytáhnout! (Zavírací nůž)

 

 

 

 

 

 

 

Vyhledávání

Najdete nás na stránkách
www.maminkymaminkam.cz





 

 

 

 

 




-----------------


------------------
Podpořte naše stránky - Děkujeme

 
-------------------